Wij zijn gaan samenwerken met ter.nl daarom moest ik heel de inhoud van het forum kopieren en dit heeft langer geduurt dan dat ik verwacht had. Jullie zullen nog wel veranderingen in layout zien. Toepassingen die bij geinstalleerd worden enzovoort. Wij hopen dat voor de rest alle standaaropties werken en dat jullie verder van het forum kunnen genieten zoals ervoor. Moest je toch een mankement vinden in het forum aarzel dan niet om mij een pb of een mailtje te sturen dan lossen we dit zo snel mogelijk op.
Groep: Members
Sinds: 1-March 09
Van: limburg
Gebruiker Nr.: 738
Ik had in de week nog zitten denken dat de lay-out iets vrolijker mocht, dus ik vind dat oranje wel goed zo Alleen jammer dat het op die manier een meer Nederlandse look krijgt (graptje he )
Sinds: 22-November 07
Van: ergens
Gebruiker Nr.: 582
ik weet niet hoe het komt maar ik kan geen foto's uploaden . toch niet bij de roofvogels. en das jammer nu,... het regent dus heb ik ffkes tijd. en er staand heel wijnig foto's bij roofvogels. waar ik hoop wel wat verandering tegeven. mvg ps: ik krijg dit Upload gefaald. Vraag de administrator of er geupload mag worden nu.
--------------------
http://www.aika-birds.be door mijn licht mentale handicap schrijf ik fouten,en ben ik soms in een wisselde bui. mijn exuses daarvoor.
het moraal is: het is niet de kwantiteit,maar wel de kwaliteit!!
Zij kregen heel veel vraag naar een forum. Dus zochten zij een bestaand forum om mee samen te werken. Dit zou het voordeel moeten hebben dat we een breder publiek aantrekken.
QUOTE(david&nicole @ Jul 18 2009, 22:58 )
Ik had in de week nog zitten denken dat de lay-out iets vrolijker mocht, dus ik vind dat oranje wel goed zo Alleen jammer dat het op die manier een meer Nederlandse look krijgt (graptje he )
Nicole
Ja met het oranje heb ik niks te maken Maar fijn dat je het leuk vind.
QUOTE(kenn @ Jul 19 2009, 00:50 )
En misschien een rare vraag, maar waar is er op www.ter.nl een verwijzing naar repti-zoo?
Ik zie het niet meteen staan.
Is er een bepaalde reden voor samenwerking? Of zijn er voordelen? Buiten dat oranje
Zal achter die verwijzing eens horen want heb het zo druk gehad met het forum verplaatsen dat ik zelfs de tijd niet meer heb gehad om iets te controleren bij hun.
Voor de 2de vraag zie mijn eerst antw op tom zijn vraag.
QUOTE(AIKA @ Jul 19 2009, 11:03 )
ik krijg dit Upload gefaald. Vraag de administrator of er geupload mag worden nu.
Dit zou nu opgelost moeten zijn. Was een paar instellingen
Sinds: 1-March 09
Van: limburg
Gebruiker Nr.: 738
ik ben ook eens gaan zien, nergens een link naar repti-zoo te vinden, wel links naar andere fora die ondertussen al niet meer bestaan. De enige link die werkt is de link naar slangenforum, dus gauw zorgen dat REPTI-ZOO er ook tussen staat (mss kan je ook voorstellen om de links die toch doodlopen te verwijderen)